Bestelling en levering
Bestelling en levering
Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Verzendbeleid
Op deze pagina vind je alle informatie over de bestelling en levering van onze producten.
Gemiddelde levertijd
Wij bieden GRATIS verzending
De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Houdt er rekening mee dat tijdens feestdagen en speciale promoties de levertijden langer kunnen zijn dan normaal. Wij vragen jullie begrip en geduld in dergelijke gevallen.
Als je vragen hebt over de levering of meer informatie wilt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Verzekerd verzenden voor slechts €2,95
Wil je een pakketje verzekerd verzenden? Dat kan voor slechts €2,95. In geval van vermissing of beschadiging zoeken wij een passende oplossing, zoals het opnieuw versturen van het product. Je kunt deze optie kiezen bij het selecteren van je verzendwijze.
Waar is mijn pakket?
Je ontvangt altijd per email de Track & Trace van je pakket en de verwachte bezorgdatum. Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is beschikbaar vanaf het moment dat deze is ingescand door het postbedrijf. Je kunt op elk moment de status van je pakket controleren. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan is dat geen probleem. Je kunt gemakkelijk online een nieuwe bezorgdatum afspreken.
Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij het afhaalpunt?
Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.
Andere vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Ons klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar en geven altijd binnen 24 uur reactie!