Op deze pagina vind je alle informatie over de bestelling en levering van onze producten.

 

Verzending
Wij doen ons uiterst best om ervoor te zorgen je bestelling zo snel mogelijk op de deurmat ligt. Momenteel zijn wij druk bezig met uitbreiden. De meest populaire producten worden verstuurd vanuit ons magazijn in Nederland, maar ook een aantal vanuit ons Europese en internationale magazijn. Hierdoor kan het zo zijn dat sommige pakketjes in delen aankomen, en het ene product iets sneller wordt geleverd dan de ander. Binnen Nederland gebruiken wij de vervoerder DHL en naar België Bpost. Je ontvangt bij elke bestelling een trackingnummer, zodat je je pakket op elk moment kunt volgen.

Gemiddelde levertijd
Bij Homezie willen we je graag inzicht geven in ons distributienetwerk en waarom levertijden variëren voor verschillende producten. We beschikken over drie belangrijke magazijnen en kunnen daardoor aan aan de behoeften van onze klanten voldoen in diverse landen. Dit leidt tot verschillende levertijden, afhankelijk van de locatie van het magazijn en het product dat je bestelt.

We geven op de desbetreffende productpagina aan, wat de status van het product is. Alle statussen en betekenissen zijn hieronder weergegeven, zoals deze ook te zien is op de productpagina's. Onze hoogste prioriteit is de tevredenheid van onze klanten. Je ontvangt bij elke bestelling een trackingnummer, zodat je je pakket op elk moment kunt volgen.
Status Betekenis Levertijd
Direct Beschikbaar Het artikel is beschikbaar in ons hoofdmagazijn in Nederland en kan onmiddelijk verzonden worden. Voor 22:00 besteld = Morgen in huis
Beschikbaar in het magazijn Het artikel is op voorraad in ons centrale magazijn. De verzending vindt spoedig plaats, maar de levertijd is door de grotere afstand iets langer. ca. 5-15 werkdagen
Vertraagd beschikbaar Helaas stagneert de verzending. De reden hiervoor kan bijvoorbeeld een verhoogde vraag zijn. De levertijd is vertraagd. ca. 20-35 werkdagen
Artikel besteld Helaas is het artikel in geen enkel magazijn beschikbaar. Het product is opnieuw besteld en kan binnenkort verzonden worden. ca. 20-35 werkdagen
Uitverkocht Het artikel is uitverkocht. Er kunnen geen uitspraken over de levertijd worden gedaan. Het artikel is in deze status niet te koop. Geen indicatie
Niet meer beschikbaar Het artikel wordt niet meer aangeboden of is vervangen door een nieuwere versie. Geen indicatie
 
 

Wij bieden GRATIS verzending

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

Houdt er rekening mee dat tijdens feestdagen en speciale promoties de levertijden langer kunnen zijn dan normaal. Wij vragen jullie begrip en geduld in dergelijke gevallen.

Als je vragen hebt over de levering of meer informatie wilt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


Verzekerd verzenden voor slechts €2,95
Wil je een pakketje verzekerd verzenden? Dat kan voor slechts €2,95. In geval van vermissing of beschadiging zoeken wij een passende oplossing, zoals het opnieuw versturen van het product. Je kunt deze optie kiezen bij het selecteren van je verzendwijze. 


Waar is mijn pakket?
Je ontvangt altijd per email de Track & Trace van je pakket en de verwachte bezorgdatum. Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is beschikbaar vanaf het moment dat deze is ingescand door het postbedrijf. Je kunt op elk moment de status van je pakket controleren. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan is dat geen probleem. Je kunt gemakkelijk online een nieuwe bezorgdatum afspreken.


Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij het afhaalpunt?
Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.


Andere vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Ons klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar en geven altijd binnen 24 uur reactie!


Klik hier om direct contact met ons op te nemen >>