Bestelling en levering

Veelgestelde vragen


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. In ons magazijn in Nederland werken ze tot 22.00 door om jouw pakketjes de volgende dag nog te bezorgen. Wanneer je voor 22.00 bestelt, wordt jouw bestelling de volgende dag bezorgd. Een levering in België kan één werkdag langer duren.


Wat zijn de verzendkosten?
Onze producten worden in Nederland en België altijd gratis bezorgd. Voor Duitsland, Frankrijk en Scandinavië zitten hier kosten aan verbonden.

Land Kosten Partner
Nederland Gratis DHL
België Gratis Bpost
Duitsland €7,50 DHL
Frankrijk €7,50 DHL
Scandinavie (NO/DK/FI/SE) €9,25 DHL



Verzekerd verzenden voor slechts €2,95
Wil je een pakketje verzekerd verzenden? Dat kan voor slechts €2,95. In geval van vermissing of beschadiging zoeken wij een passende oplossing, zoals het opnieuw versturen van het product. Je kunt deze optie kiezen bij het selecteren van je verzendwijze. 


Waar is mijn pakket?
Je ontvangt altijd per email de Track & Trace van je pakket en de verwachte bezorgdatum. Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is beschikbaar vanaf het moment dat deze is ingescand door het postbedrijf. Je kunt op elk moment de status van je pakket controleren. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan is dat geen probleem. Je kunt gemakkelijk online een nieuwe bezorgdatum afspreken.


Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij het afhaalpunt?
Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.


Andere vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Ons klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar en geven altijd binnen 24 uur reactie!


Klik hier om direct contact met ons op te nemen >>