Retour aanmelden

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Hoe ruil of retourneer ik een product?

Dat doe je eenvoudig en snel via onze retourportaal.

Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren. Om een retourzending te starten, vul het retourformulier in via de volgende link: https://homezie.returnless.com/nl


Kosten retourzending & terugbetaling

Bij het retourneren van een bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening van de klant. Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Als je je restitutie niet hebt ontvangen nadat we hebben bevestigd dat deze is verwerkt en met succes is terugbetaald, neem dan contact op met je financiële instelling.

We geven geen geld terug voor artikelen die gebruikt of beschadigd zijn door normaal gebruik of misbruik.

      

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je hebt het recht om een geplaatste bestelling te annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@homezie.nl om een annulering aan te vragen. Als de bestelling al is verzonden, kun je de retourprocedure volgen zodra je het product hebt ontvangen.

     

    Beschadigingen en problemen

    Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

     

    Productiefouten of defecten na gebruik (incl. garantietermijn)

    Als je een product ontvangt met een productiefout of als er defecten optreden na gebruik, geldt mogelijk onze garantieperiode. Neem contact op met onze klantenservice via info@homezie.nl om een garantieclaim in te dienen. We zullen de claim beoordelen en je voorzien van verdere instructies voor reparatie, vervanging of terugbetaling, afhankelijk van het specifieke geval.

     

    Levering van verkeerde producten

    Als je per ongeluk het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@homezie.nl. We zullen ervoor zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk naar je wordt verzonden en zullen eventuele retourkosten voor het verkeerde product dekken.

     

    Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

    Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke waren (zoals voedsel, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen van gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt over je specifieke artikel.

     

    Europese Unie 14 dagen bedenktijd

    Onverminderd het bovenstaande heb je, als het artikel naar de Europese Unie wordt verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

     

    Dit ruil- en retourbeleid is onderhevig aan wijzigingen en updates zonder voorafgaande kennisgeving. Het is belangrijk om dit beleid regelmatig te raadplegen voor eventuele updates.

    Laatst bijgewerkt op 17-09-2024.